Ple 10/07/2019

DEMAGOGIA, HIPOCRESIA I FARISEISME, són les expressions que va utilitzar la Sra. Alcaldessa de l’Ajuntament de Benicarló i el portaveu del Grup Municipal del PSOE per justificar l’augment del 20% en la retribució de l’Alcaldia i el 37% al conjunt de l’equip de govern.

Augments referenciats a la legislatura 2015-2019 que ens sembla més lògic per analitzar el seu impacte que no les legislatures dels anys 2007 ó 1995 on va justificar-se l’equip de govern.

Aquestes expressions són l’argumentari del nou equip de govern adreçades al Grup Municipal de COMPROMÍS Benicarló. Hi ha testimonis que asseguren que la Sra. Alcaldessa, adreçant-se al seu primer tinent d’alcalde, va insultar a la portaveu de Compromís mentre esta intervenia en un parlament. Per a això vol la majoria absoluta el PSOE?

Durant la campanya electoral, la Sra. Alcaldessa, va anunciar que tenia el millor equip i que construirà un gran auditori, però ningú mai va escoltar cap anunci que fera preveure que, només als 20 dies, s’augmentarien un 37% el sou.

A l’últim ple, el PSOE felicitava al PP per la seua aportació de pragmatisme, en definitiva, per posar-los vaselina. Dirigents del PSOE de Benicarló comenten que el grup Compromís vota ara el mateix que Ciudadanos. Senyores, senyors, que està passant, les dinàmiques de l’Ajuntament de Benicarló esta legislatura són diferents.

Durant la celebració dels plens que vindran, pot ser interessant dedicar-li una càmera pròpia a l’estrella de l’equip de Govern, les seues reaccions donaran joc. Sent docent com és, podria utilitzar altres formes, altres expressions per justificar les seues posicions polítiques sense tindre que ofendre a l’oposició, bé a una part de l’oposició.

Ha arribat l’oposició, el poble ací ens ha posat, però li recomanem a la Sra. Alcaldessa bona dosi de til·la i que faça d’aquesta majoria un exemple de fair-play, o inclús d’il·lustració.

La ciutat de Benicarló s’ho mereix.

#valors #política #Benicarló #AlcaldiaBarata #CiutatEducadora

Josep Lluís Segura i Monterde