Dissabte dia 24 a la seu del Bloc-Compromís de Benicarló va tindre lloc el Congrés Local del Bloc Nacionalista Valencià, partit que forma part de la Coalició Compromís.

En aquest congrés, i després que Marta Escudero, fins aleshores secretària local, exposara els seus informes de gestió, de finances i de política municipal, es va passar a votar la nova proposta d’executiva local, proposta que va ser aprovada per unanimitat i en la que Vicent Coll va ser triat nou secretari local.

Segons Escudero, qui deixa el càrrec per dedicar-se per complet a la seua tasca de regidora i de portaveu del grup municipal de Compromís-ERPV, “deixo el càrrec amb la satisfacció del treball ben fet, un treball que ens ha dut on estem, al govern municipal, des d’on treballem sempre pensant en Benicarló i els benicarlandos i les benicarlandes”.

Per la seua banda, Vicent Coll, qui a més de secretari local és Conseller Nacional del Bloc, va assenyalar que “hem configurat un equip per enfortir el BLOC. No hem d’oblidar allò que està en l’ADN de la nostra formació: la raó de ser del BLOC és el País Valencià i la seua gent”.

No hem recorregut un camí tan llarg per diluir el nostre propi projecte. La nostra prioritat és construir un país, el País Valencià, i dotar-lo de polítiques pròpies i estructures econòmiques i socials adequades i dignes. Només enfortint el BLOC enfortirem COMPROMÍS, i el projecte que representem” va concloure.

Recordem que a la ciutat de Benicarló i dins de la coalició Compromís, el Bloc representa el 75% dels afiliats, mentre que Gent de Compromís són el 17% i els afiliats a Iniciativa representen el 8%.

Així, la nova executiva local del Bloc Benicarló queda de la següent manera:

• Vicent Coll, secretari local
  • Marta Escudero, secretària de política municipal