El col·lectiu de Compromís a Benicarló va celebrar dijous passat la seua assemblea, on va quedar renovada la seua executiva amb el vot unànim de tota la militància assistent. Així, Vicent Coll, qui fins ara era secretari d’Implantació s’ha convertit en el nou portaveu de la coalició nacionalista en sustitució de Marta Escudero, qui deixa el càrrec donat que ja és regidora i portaveu del grup Compromís-Esquerra Republicana a l’Ajuntament. Segons Coll, “Compromís som l’alternativa que tant el País Valencià com Benicarló necessita. Som un nou espai que hem de consolidar, convertint Compomís en una força útil per a la ciutadania, que aporte solucions als benicarlandos i benicarlandes amb una altra manera de fer política”, a més, afegeix, “hem estat crítics amb les velles polítiques, i ho continuarem estant. Toca fer neteja i aquest és el nostre repte de cara als pòxims anys”.

“Han segut 4 anys de molta feina a l’oposició, hem tingut un gran equip de treball que ens ha dut on estem, a obtindre uns magnífics resultats a les elecions municipals. Ara toca continuar eixe treball des del govern i estic segur que així serà” ha conclòs.

Per la seua banda, Marta Escudero ha indicat que “després de 4 anys al capdavant del col·lectiu local ha arribat el moment de deixar el càrrec de portaveu, donat que ara mateix estic volcada amb la meua feina tant de regidora com de portaveu del grup municipal de Compromís-Esquerra Republicana a l’Ajuntament.

Cal assenyalar que de l’anterior executiva només repeteix Juan Gomis, qui ja ocupava el càrrec de cap de comunicació i ara a més serà el responsable d’organització. S’incorporen els joves Susana Pérez i Gonzalo Galán (qui no va poder assistir per motius professionals) així com els ex-regidors Ricardo Marcarell i Joan Manuel Ferrer.

Així, la nova executiva queda formada per:

Vicent Coll Pitarch, Portaveu Local
Juan Gomis Hernan, Secretari d’Organització i Comunicació