Tal com va quedar decidit per unanimitat a l’assemblea extraordinària celebrada la passada setmana i una vegada aconseguits els avals necessaris, Marta Escudero serà la candidata de Compromís a l’alcaldia de Benicarló. En paraules d’Escudero: “estic molt contenta i il·lusionada amb aquest repte. Contenta perquè he tingut el suport per unanimitat del nostre col·lectiu, i ill·usionada perquè són temps de canvi per a Benicarló i tinc el convenciment personal i fonamentat, que la gent de Compromís pot liderar i liderarà eixe canvi. Estic molt satisfeta de formar part d’eixe equip.”

“Benicarló es troba a un carreró sense sortida” assenyala Escudero. “Els que ens van prometre avançar “en la buena dirección” les passades eleccions, s’han perdut. Les rutes que han seguit són erràtiques, no porten a cap lloc. I ara cal trobar nous camins, per fomentar l’ocupació, d’una manera solidària i sostenible, per conservar el nostre patrimoni, les nostres tradicions i les nostres festes, per millorar les nostres infraestructures, per promocionar el nostre poble, per afavorir el nostre comerç, per garantir una educació i una sanitat de qualitat per als benicarlandos. Camins que no obliden la nostra agricultura i pesca, la nostra indústria. Camins que  asseguren uns bons serveis al nostre poble, camins per protegir el benestar dels nostres.

Per això vull assolir este repte, el d’obrir nous camins. Camins com cal, amb un destí. Camins que desperten l’esperança i la confiança. Camins per a tots, que arriben a les necessitats de tots. Camins ambiciosos, però també camins humils i reals. Camins nostres, arrelats, que ens facen sentir orgullosos de ser el que som. És l’hora d’obrir nous camins per a Benicarló, i jo estic disposada a fer-ho”, afegeix

Escudero és actual portaveu local de la coalició, a més de ser membre de l’executiva comarcal de Compromís Maestrat-Ports, i membre de l’executiva nacional de Bloc Nacionalista Valencià (partit integrant de la coalició).

Cal recordar que a les passades eleccions municipals i autonòmiques de 2011, Escudero ja va formar part de la llista municipal del Bloc-Compromís,ocupant el 6é lloc, i que a més es va presentar a les eleccions autonòmiques per a les Corts Valencianes per la província de Castelló a la tercera posició de la llista electoral.