El regidor de Compromís a Benicarló, Joan Manel Ferrer, ha afirmat que “el Partit Popular ha pres el pèl als benicarlandos, enganyant fins i tot a un alcalde de la seua pròpia formació”. Ferrer considera “inacceptable que el Ministeri d’Indústria haja amagat a les poblacions afectades l’informe del Institut Geogràfic Nacional” que conclou la relació directa entre els moviments sísmics patits a Benicarló i la injecció de gas a la Plataforma Castor. “Com és possible que l’infome es conega per una pregunta parlamentaria d’un grup polític?” es pregunta Ferrer.

El regidor considera que “l’Alcalde Marcelino Domingo s’ha deixat pendre el pèl pel Ministeri governat pel seu propi partit, ja que no li ha facilitat un informe on es desvetlla una relació directa entre la injecció que gas i els terratrèmols que van posar en perill a tota la població”. És per aixó que ha demanat responsabilitats polítiques i una resposta contundent front el que considera “un menyspreu als benicarlandos, i una falta de consideració a la nostra seguretat, que s’ha posat en perill per una sèrie d’actuacions que s’han d’investigar”.

Atenent a este informe, que Ferrer considera “clar”, el regidor de Compromís no ha dubtat a demanar “el tancament definitiu del magatzem Castor, sense esperar a la resta d’informes demanats pel ministeri, per tal de garantir la seguretat de tots els benicarlandos i benicarlandes”.