Enric Morera, secretari general del Bloc-Compromís, ha visitat este dijous la seu del partit nacionalista a Benicarló, on s’ha reunit amb militants, afiliats i simpatitzants de la comarca per tal de preparar el 6é congrés del bloc que es cel•lebrarà a València els dies 29 i 30 de setembre.

En aquesta reunió, Morera ha escoltat la veu de la gent de la comarca en quan a les seues reivindicacions i necessitats com poden ser el tren de rodalies Castelló-Vinaròs o un major recolzament als productes autòctons com la carxofa de Benicarló.

A més, Morera, que ha estat acompanyat per Josep Maria Pañella ha establert les línies bàsiques de les diferents ponències que es duran a terme al congrés amb els delegats de la comarca. Recordem que els delegats benicarlandos a aquest 6é congrés del Bloc son Eladi Giner, Joan Manuel Ferrer, Sergi Pitarch, Vicent Coll i Marta Escudero. Aquesta última a més passarà a formar part de la nova executiva nacional del Bloc.

Feu CLICK ací per escoltar les declaracions de Morera