Gràcies a la denúncia de Compromís, des de l’Ajuntament s’ha emés una nota de premsa en què es comunica que rectifiquen i que faran arribar les ajudes d’emergència social provinents de Conselleria als seus destinataris. “Ens alegrem que l’Ajuntament haja rectificat, pero també hem de dir que és una llàstima i una vergonya que hàgem hagut de denunciar la situació per tal que l’Ajuntament prenguera aquesta mesura” ha comentat Marta Escudero secretària local de Compromís. “Recordem que aquestes ajudes vénen destinades des de Conselleria per a persones amb necessitats greus i urgents, i que l’Ajuntament estava quedant-se amb aquestes, impedint l’arribada als seus destinataris, gent que realment necessita aquests diners, gent en situació d’emergència social” ha afegit.

“Així mateix, des del grup municipal de Compromís instem a l’Ajuntament que faça el pagament de manera immediata a aquella gent a qui se li van retindre els diners de manera il·legítima, per tal d’evitar greuges comparatius respecte d’aquelles persones que sí que estan rebent les ajudes puntualment” ha dit la secretària local de Compromís

Recordem que el passat 26 de març, el grup municipal de Compromís a Benicarló denunciava mitjançant un comunicat de premsa el fet que l’Ajuntament estava retenint les ajudes provinents de Conselleria i destinades a les famílies més necessitades del municipi per tal de compensar els deutes que els beneficiaris pugueren tindre amb l’Ajuntament.

Escudero, secretària local amenaçava amb dur el tema a les Corts si l’Ajuntament no solucionava la situació: “vigilarem que per part de la Regidoria de Benestar Socials s’haja posat fi a aquest desgavell abans del proper ple, en cas contrari, ens posarem en contacte amb el grup de COMPROMÍS a les Corts Valencianes perquè demanen a la Conselleria de Benestar Social que prenga mesures per corregir la desviació d’aquestes ajudes del destí que tenien fixat” va comentar el passat mes de març.

“Des del grup municipal de Compromís seguirem com sempre controlant i vigilant que l’Ajuntament complisca amb les seues obligacions amb els més necessitats, i denunciarem cada irregularitat que observem” ha conclòs Escudero.

PUNXEU ACÍ PER ESCOLTAR L’ÀUDIO DE LA NOTÍCIA