Amb l’acompanyament de Vicent Marzà, diputat a les Corts Valencianes, el col·lectiu donava el tret de sortida cap als pròxims comicis locals presentant a qui liderarà el seu projecte polític i optarà a l’alcaldia de Benicarló.

Nuria Isern, candidata a l’alcaldia

El començament de l’any ha portat noves notícies per part de Compromís Benicarló amb la presentació de la persona que encapçalarà la candidatura a les pròximes eleccions municipals.

Va ser Marta Escudero, actual portaveu del grup municipal, qui anunciava el relleu en el lideratge del partit.

Escudero, incidia en la necessitat de renovació a la política: «en la política, on tot és temporal, si els temps s’allarguen massa es corre el risc de personalitzar en excés els projectes. Després d’un període de reflexió amb la gent del col·lectiu a Benicarló, hem decidit que calia renovar lideratges i energies, perquè així es renoven les il·lusions, amb el vigor i el dinamisme de les noves incorporacions».

L’actual regidora de Compromís Benicarló, agraïa l’acompanyament i el suport rebut per part dels seus companys al llarg dels 8 anys de treball al capdavant del projecte polític i la satisfacció per les fites aconseguides: «tant a un costat com a l’altre, govern o oposició he fet el possible per mantenir sempre la màxima sensatesa política, la disposició a dialogar cara a cara, amb qualsevol oponent polític, i parlar, en un ambient de respecte i tolerància, de qualsevol tema, pensant, per damunt de tot, en el millor per a tot el conjunt de la societat benicarlanda».

Respecte a la persona triada com a candidata a l’alcaldia de Compromís, Marta Escudero destacava la importància d’una candidatura femenina: «pel que coneixem fins ara de la resta de partits, Nuria serà l’única dona que optarà a l’alcaldia a Benicarló. El que sempre hem defensat des de Compromís, la igualtat, és també açò, que les dones encapçalen projectes polítics als municipis, que els lideratges estiguen representats per dones».

Nuria Isern és una persona molt lligada al teixit associatiu benicarlando, participant i acompanyant les iniciatives i accions que dinamitzen i fan moure Benicarló. «No tenim cap dubte que Nuria té les qualitats per ser una alcaldessa preparada, sensible i creativa» afirmava Marta Escudero.

La nova candidata a l’alcaldia, manifestava la seua il·lusió per encapçalar el projecte de Compromís a Benicarló: «he decidit acceptar aquest repte perquè la meua vocació sempre ha sigut cuidar de les persones i considero que eixa és la funció de la política, ajudar a la gent i fer el possible perquè estiga millor. Em sembla que Benicarló ha perdut la llum que m’ha fet estimar-lo i vull retornar-li el color i la il·lusió».

Davant la decisió de dur la tasca política amb Compromís, Nuria Isern comentava que: «aquest partit és l’única alternativa útil de canvi, de fer polítiques que milloren la vida de la gent i de lluitar per un Benicarló millor».

Vicent Marzà, molt lligat al treball polític de Compromís Benicarló i present en els moment més importants del col·lectiu, acompanyava a la gent del partit en la presentació de la nova candidata i animava a seguir fent una feina responsable per les persones: Benicarló és un col·lectiu amb molta història, amb molta gent que ha treballat moltíssim durant molts anys. Avui és fa un relleu que reforça encara més el projecte polític.

Respecte a la candidatura que s’està gestant i que encapçalarà Nuria, es mostrava contundent: «aquestes candidatures serviran per a augmentar la representació de Compromís a les institucions, que serviran perquè les persones tinguen una vida millor i per a consolidar projectes transformadors. Allà on està Compromís es nota, hi ha un impacte important sobre la vida de les persones, que millora de forma transcendental».

«Tenim opcions d’aconseguir l’alcaldia de Benicarló, i que eixes accions útils es facen realitat. Treballarem conjuntament perquè Benicarló tinga la millor alcaldessa possible del millor equip possible» concloïa Vicent Marzà.