A l’assemblea extraordinària del col·lectiu local de Compromís, celebrada el divendres 7 de setembre, s’ha proclamat a Marta Escudero com a candidata a l’alcaldia de Benicarló per a les eleccions municipals de 2019.

En aquesta assemblea, els afiliats del Bloc i Iniciativa, així com els adherits a Compromís, han aprovat la proposta de l’Executiva Local de no celebrar eleccions primàries per a la tria del candidat/a a encapçalar la llista municipal i han donat ple suport a Escudero.

En primer lloc, Marta Escudero actual segona tinent d’alcalde i Regidora de Benestar Social i Recursos Humans ha volgut agrair “a l’assemblea de Compromís el seu suport per a encapçalar la candidatura municipal per a les eleccions de 2019, així com agrair l’enteniment que hi ha hagut entre totes les potes que formem la coalició Compromís i eixa confiança que han dipositat en mi per seguir representant-los la pròxima legislatura”.

A més, Escudero ha mostrat la seua satisfacció “no només pel suport a la candidatura sinó també perquè és un reconeixement a la feina feta durant aquests 3 anys i mig al capdavant del grup municipal, un treball amb responsabilitat de govern i amb unes regidories i competències importants que ens estan permetent materialitzar els projectes i les polítiques que portàvem al nostre programa electoral. Un treball que volem continuar fent la pròxima legislatura de la mateixa manera que esperem tornar a comptar amb la confiança de la societat benicarlanda tal i com ja ens la va donar a les eleccions de 2015”.

Escudero encapçalarà així per segona vegada la candidatura de Compromís al municipi, ja que a 2015 va ser la candidata a l’alcaldia, amb la coalició electoral que es va fer amb Esquerra Republicana del País Valencià. La llista encapçalada per Escudero, va obtenir 1840 vots, el que es va traduir en 4 regidors, i que els va permetre formar equip de govern amb el PSPV-PSOE.