Marta Escudero, Susana Pérez i Joan Manuel Ferrer són els 3 benicarlandos que formen part de la candidatura autonòmica de Compromís a les Corts Valencianes per a les pròximes eleccions del 24 de maig.

Marta Escudero, que a més és candidata a l’alcaldia de Benicarló per Compromís-Esquerra Republicana, ocupa el 8é lloc de la llista. D’aquesta manera, Escudero es converteix en la persona de Benicarló que va en un lloc més alt de totes les llistes que es presenten. A més, repeteix candidatura, ja que fa 4 anys ja va anar en les llistes de Compromís, però en aquella ocasió ho va fer ocupant el tercer lloc. Enguany, però, ha hagut de sacrificar aquest lloc per poder així encapçalar la candidatura a Benicarló.

Per la seua banda, Susana Pérez ocuparà el lloc 14é. Jove, compromesa i amb energia, Susana entra per la porta gran en estes primeres eleccions com a candidata, ja que combinarà la candidatura autonòmica amb la local, on redordem, ocupa el quart lloc de la llista de Compromís-Esquerra Republicana.

I per últim Joan Manuel Ferrer, Quiterio, qui després de 8 anys com a regidor a l’Ajuntament de Benicarló, primer del Bloc i ara de Compormís, rep el seu merescut reconeixement formant part de la candidatura autonòmica, en aquest cas com a primer suplent.

En paraules de Marta Escudero, candidata a l’alcaldia de Compromís-Esquerra Republicana, “el fet que 3 benicarlandos formem part de la candidatura autonòmica de Compromís, dóna mostra de la força que té el nostre col·lectiu”.A més, afegeix, cap altre partit de Benicarló inclou a 3 persones del poble a les llistes autonòmiques, de manera que som el partit amb més representació benicarlanda”.

“Tant Susana Pérez, com Joan Manuel Ferrer com jo mateixa, ens sentim molt orgullosos de representar Benicarló en la candidatura autonòmica de Compromís, i estem segurs que els resultats que obtindrem, tant a nivell autonòmic com a nivell local, vindran a ratificar tot el suport que el col·lectiu benicarlando està rebent” conclou Escudero.