La Mostra d’entitats socials ha estat un èxit de participació este matí a la plaça Sant Bartomeu. Prop de 20 entitats socials han oferit informació de les seues activitats i han omplit una programació diversa amb tallers, xerrades, jocs infantils, balls i música.

Marta Escudero, regidora de Benestar Social, ha valorat molt positivament l’esdeveniment: “era necessari recuperar un espai com la Mostra d’entitats socials per posar en valor i donar el reconeixement que mereix el treball dels herois i heroïnes que formen part de la xarxa del voluntariat benicarlando. Les associacions de caire social són un pilar bàsic dins la nostra ciutat i calia un dia per fer ben visible esta importància”.

Segons la regidora, els objectius que es buscaven amb aquesta mostra eren “potenciar que la població conega les associacions i entitats socials existents a Benicarló, que es puga informar de primera mà i que puga gaudir de les activitats que estes entitats han preparat per a mostrar a la societat i don a conèixer el voluntariat benicarlando: en quines persones estan treballant les entitats, i ens quins projectes, de manera que així pugam aconseguir el creixement del voluntariat benicarlando”.

El procés de preparació de la mostra ha servit per a apropar les entitats i l’Ajuntament mitjançant el treball cooperatiu: “la mostra s’ha preparat per a les entitats, però l’han preparada les entitats” ha assenyalat Escudero.

Escudero ha volgut agraïr als integrants de les associacions, i personal de l’àrea de Benestar Social “que han treballat d’una forma novedosa i participativa, creant entre tots esta mostra”, ha conclòs.