Sebastià Rambla i Vidal va néixer a Benicarló l’any 1993. És graduat en Comunicació Audiovisual i ha treballat durant els últims dos anys fent contingut per les xarxes socials de l’Ajuntament de Barcelona, ciutat on resideix actualment. És també guionista i amb els seus curts ha participat a festivals de renom internacional com el Festival de San Sebastián o el Cinema Internacional de Cinema Fantàstic de Sitges.

Apassionat de les històries, creu que aquestes tenen el poder de canviar el món i que a través de la cultura es pot educar en valors i transmetre idees d’igualtat i fer una societat millor. La música és una altra de les seves passions, tocant a grups a nivell local i participant activament en l’escena punk de Barcelona i amb associacions com Safe Gigs for Women.

Està molt implicat políticament des que amb 17 anys va participar al moviment 15M a Benicarló i posteriorment a Barcelona. Ara lluita per aconseguir una societat més justa, igualitària i feminista on tothom pugui ser com és sense por.