Santiago Romero i Beltran, neix a Vinaròs al 1983 on comença amb el violí als 8 anys. Estudia el grau professional de viola al Conservatori Professional Mestre feliu de Benicarló, Grau Superior de Viola al Conservatori Superior del Liceu a Barcelona i es gradua al Conservatori Superior del Principat d’Astúries. Es professor de Violí per la European Suzuki Association i recentment ha obtingut el títol de Master en Formació del Professorat en l’especialitat de Música.

Ha sigut membre de diversitat d’orquestres actuant amb rellevants músics i directors com Sergio Alapont o Antoni Ros-Marbà i la Soprano Montserrat Caballé i el Baríton Carlos Álvarez.

Avui resideix i exerceix a la nostra localitat. Professor fundador de la Montsià Maestrat Orquestra de Cambra i l’Escola de Música de Vinaròs (ESMUVI), ha estat director del Cor Sant Marc i Veus Blanques de Xert, el Cor de la Gent Gran de Benicarló, la Coral Infantil Sambori i actualment és professor de Viola, Violí i Llenguatge musical a l’Escola de Música de l’Associació Musical Ciutat de Benicarló.

“L’educació comença a casa. Tothom te un talent innat que cal potenciar per tal que aconsegueixin transformar-se en persones de capacitats i criteris propis, que els permetrà afrontar la vida i acabar sent partícips d’una societat educativa i culturalment justa”