Iván, de 25 anys, està molt vinculat al món de l’educació, de l’oci educatiu i de la joventut; actualment treballa com a Tècnic de Joventut a la Mancomunitat Baix Maestrat, desenvolupant polítiques de joventut.

És graduat en Educació Primària amb menció d’Educació Física per la URV, tot i que actualment es troba en la recta final del grau d’Educació Social.

Molt actiu en el món associatiu de la nostra ciutat, és vicepresident segon de la Falla Mercat Vell, membre de la penya l’Arjup, de la penya els Tararots i membre de l’associació musical The Benicarló Youth. A més a més, forma part de la comissió permanent de l’Associació de Professionals de Joventut de la Comunitat Valenciana (APJCV).

Ha treballat 2 anys com a Informador Juvenil en el Centre d’Informació Juvenil de Benicarló (CiAJ), com a monitor en el programa Generacció i com a monitor i coordinador de l’Escola d’Estiu Municipal. També ha estat treballant l’últim any i mig, en Benicarló i altres 5 pobles, com a tècnic de suport de Xarxa Jove, un programa de l’Institut Valencià de la Joventut (IVAJ).

Té la convicció que en una societat on domina el poder adult, l’educació i les polítiques de joventut són la clau per aconseguir l’apoderament i l’emancipació juvenil.