La Coalició Compromís és la plataforma unitària del valencianisme polític, una federació de partits (Més Compromís, Iniciativa del País Valencià, Els Verds) i independents i adherits que s’ha convertit en una eina extraordinària de present i futur, una organització oberta i plural que és la garantia perquè els valencians i les valencianes recuperem la nostra dignitat com a poble i el protagonisme que ens pertoca en els àmbits espanyol i europeu, i en la nostra pròpia casa: el País Valencià. Per això, des de Compromís vos convidem a prendre part, a participar-hi, a col·laborar en un projecte engrescador i a dur el valencianisme polític a la més ampla representació institucional de la història.

El nostre és un compromís de treball per fer de Benicarló una ciutat còmoda i agradable per a aquells que hi vivim, i acollidora i amable amb aquells que ens visiten. Volem una ciutat moderna, on els seus habitants estiguen orgullosos de viure. Benicarló necessitava canvis urgents i ho estem aconseguint.

EXECUTIVA LOCAL COMPROMÍS BENICARLÓ