Amb motiu de la celebració aquest diumenge 28 del Dia Internacional de l’Orgull LGTB,  la bandera multicolor penja a un dels balcons de la casa consistorial. L’objectiu és donar visibilitat al col·lectiu LGTB i apostar per la plena igualtat.

Amb aquest gest, la Regidoria de Benestar Social pretén donar visibilitat a aquest moviment per tal d’aconseguir «una societat amb plena igualtat i sense discriminació cap a les persones gais, lesbianes, bisexuals i transsexuals», com ha expressat la regidora de Benestar Social, Marta Escudero.

Escudero considera fonamental el paper que han de jugar les institucions públiques per educar en el respecte i, amb la col·locació de la bandera multicolor a l’Ajuntament, vol ajudar a combatre la discriminació per diversitat sexual i assolir la igualtat, a més de «marcar l’inici d’un compromís clar i ferm amb la igualtat, els drets i la llibertat real de les persones».

Podeu llegir el text del manifest de suport al col·lectiu LGTB ací: manifest LGTB 28 Juny 2015