El benicarlando Juan Gomis forma part de la llista per al congrés dels diputats que encapçala  Roger Mira

Benicarló, 17 d’Octubre de 2011

Dijous 13 d’octubre al matí es va presentar a Vinaròs la candidatura de la Coalició Compromís de cara a les properes eleccions del 20 de novembre. En una roda de premsa celebrada a la seu del Bloc de Vinaròs i presentada pel coordinador de campanya, el regidor vinarosenc Domènec Fontanet, han participat els caps de llista per al congrés, Roger Mira i per al senat Jordi Julià entre d’altres. Els candidats han reivindicat la xarxa de rodalies entre Castelló i Vinaròs, així com una major seguretat per als agricultors de la zona. A més han defensat el Corredor Mediterrani en tota la seua extensió i han proposat diferents mesures per a la creació de nous llocs de treball.

Com a nota destacada, a les llistes per al congrés dels diputats figura un candidat de la comarca, el benicarlando Juan Gomis, qui ja va formar part de les llistes municipals pel BLOC les pasades eleccions i que actualment és el responsable de comunicació de dita formació a Benicarló. Gomis ha assenyalat que “a Compromís tenim una oportunitat històrica que no hem de deixar escapar. Podem tindre per primera vegada representació al congrés dels diputats i per això estem treballant de valent a les 3 circumpscripcions.”

A més, i referint-se al cas particular de la província de Castelló assenyalà que: “ja sabem que a Castelló degut a la seua poca població i al bipartidisme regnant la cosa està complicada, però això no lleva que no anem amb la màxima il·lusió per tal d’aconseguir els millors resultats de la història per al nostre partit. Volem consolidar i inclús millorar els resultats de les elccions municipals i autonòmiques i mantinde’ns com a la terçera força política del País Valencià”.